Cupluri celebre in liceu


Nu sunt aici ca să fac referire la cât de odioasă este Valentineۥs Day, ci ca să restrâng aria ajungând la celebrele cupluri din liceul nostru. Aceştia se afişează mai mult sau mai puţin, dar asta nu are relevanţă, deoarece... lumea vorbeşte şi se află.

Se apropie sărbătoarea internaţională, preluată de către români de la americani, care este mult prea mass-mediatizată şi care umple magazinele frumoasei noastre ţări de prea mult roz şi prea mult sclipici. În orice caz, nu sunt aici ca să fac referire la cât de odioasă este Valentineۥs Day, ci ca să restrâng aria ajungând la celebrele cupluri din liceul nostru. Aceştia se afişează mai mult sau mai puţin, dar asta nu are relevanţă, deoarece... lumea vorbeşte şi se află.

Din punctul meu de vedere, cel mai ilustru cuplu din liceul nostru este cel format din Veve şi Mădi ( Vlad Alexandru şi Mădălina Merca), care pe lângă faptul că au longevitate, sunt şi simpatici şi în aparenţă nu par să fi ajuns la un stadiu de rutină, deoarece se pare că, amândoi radiază de dragoste şi fericire când se întâlnesc.

O altă relaţie faimoasă este cea a lui Petzu cu Petzeaca (vai... prea multe porecle prin liceu... Tudor Panţa Rotariu şi Adina Benţan), care a ajuns la un număr considerabil de luni şi cu toate că au trecut prin mai multe despărţiri (unele mai mult sau mai puţin cunoscute) au rămas împreună. Uneori se afişează exagerat de mult şi pe unii elevi îi deranjează, dar cu toate acestea sunt un cuplu simpatic.

Unul dintre cele mai... ciudate cupluri (ca să zic aşa) este Deiu-Diana (Toşa Andrei şi Mărghitaş Diana), care, deşi sunt colegi de clasă se pare că au o relaţie frumoasă cu toate că se văd aproape zilnic şi petrec atât de mult timp împreună. Felicitările mele!

În liceul nostru sunt tot felul de cupluri mai noi, mai vechi, mai ciudate, prea banale, dar care s-au făcut remarcate într-un fel sau altul, pozitiv sau mai puţin pozitiv.

Laura Hanga şi Bochiş Ionuţ - părerea mea e că sunt un cuplu foarte frumos... nu îmi dau seama cum două persoane atât de simpatice, care sunt de treabă au ajuns împreună. Felicitări!

Lavinia  Toader şi Cristian Matea - un cuplu recent format, dar care au uimit prin lipsa de jenă de care dau dovadă, afişându-se fără nici un pic de pudoare, chiar lângă scara profesorilor. Dragilor, fiţi puţini mai discreţi, sunt şi clase primare aici!

Bianca Cobârzan şi Vlad Mocan- ei bine, aici nu prea ştiu ce să comentez... diferenţa de vârstă cred că spune totul( 3 ani)... motivul? Nu îl ştiu... poate e vorba doar de dragoste adevărată, dar nu bag mâna în foc.

Georgiana Mateş şi Stanciu Bogdan- două persoane asemănătoare fizic, dar şi cu firi aproape identice. Sunt frumoşi, simpatici, noi în „domeniu”, acum aşteptăm continuarea. Vom vedea dacă e adevărată sau nu zicala cu”opusele se atrag, cei asemenea se resping”.

Cam acestea ar fi cuplurile de trecut în registru, care sper că vor petrece un Valentine `s Day cât de frumos posibil şi sper că nu se vor supăra că le-am făcut puţină publicitate. Desigur, poate ar mai fi câteva cupluri, care n-au ieşit în evidenţă decât prin fericire, inocenţă, dragoste etc etc şi pe care nu m-a lăsat inima să-i notez. Cred că se ştiu ei.

Desigur, ar mai fi şi relaţiile care acum fac primii paşi, care acum ies din cocon, dar aici nu vrem să îi facem publici, până nu vor fi ei pregătiţi.

În orice caz, făcând puţină muncă, am descoperit că sunt cupluri care se tem de reacţia unor profesori, aşa că abia îndrăznesc să se vadă, darămite să se afişeze. Copii... şi eu am trecut prin asta, mi-a fost frică de profesorul x sau y, dar am realizat că, nici ei nu sunt atât de înapoiaţi şi că de fapt, sunt chiar înţelegători, atâta timp cât există cât mai multă decenţă. Iubiţi-vă, dar fără exagerare în public. Puteţi înlocui sărutul franţuzesc pe coridoarele liceului, cu un simplu pupic şi pusul mânii pe fund cu o ţinere uşoară de mână. Nu vi se pare mai frumos aşa?

Vă urez o lună a iubirii cât de frumoasă posibil şi nu doar aceasta, ci toate lunile anului! Sper să mă iertaţi dacă v-am jignit sau nu v-aţi considerat suficient de apreciaţi, eu doar am vrut să îmi exprim părerea!


2696 Vizualizări.
Articol adăugat în 12 Februarie 2010 ora 21:36 de către Admin.


Postat de sanda în data de 12 Februarie 2010 ora 21:50

frumosi:)
heeey! ai uitat de Alexandru Ficut si Alexandra Campean:P si ei is frumosi:X si daca am face o analiza mai serioasa, chiar sunt multe cupluri in liceu:)

Postat de Bya. în data de 12 Februarie 2010 ora 21:57

:)
Interesant articol, desi cam dur in unele locuri :-s
Ar mai fi incaput cateva cupluri, dar probabil ca daca le`ai fi adunat pe toate ar fi fost prea multe :))

Postat de clau în data de 13 Februarie 2010 ora 10:56

...
parerea mea este ca sunt cupluri mult mai frumoase in liceu..defapt fiecare e cu parerea lui!!oricum imi place:*

Postat de pentru clau în data de 13 Februarie 2010 ora 11:05

intrebare
Clau, care sunt cuplurile mai frumoase din liceu? Dupa parerea ta, evident...

Postat de codruta în data de 13 Februarie 2010 ora 11:55

felicitari!!!!
foarte frumos articolul...dar mai erau in liceu si alte cupluri le fel de frumoase...
felicitari oricum pentru articol

Postat de A. în data de 13 Februarie 2010 ora 17:26

Buna asta :)):))
Cu atata dragoste pe coridoarele liceului... ma mir cum mai incape :)):))
Desigur, love is in the air...da' totusi :)):))
Amuzant articol :)):)):))

Da' totusi... era mai interesant daca se facea si anu trecut ceva in genu :p:)):))
Oricum, felicitari! :) :)):))

Postat de ViXx în data de 13 Februarie 2010 ora 21:17

zau ?
pacat ca prietenamea ajunge numai la anu in liceu .. deja am 1 an si 1 luna... si dinafara de Veve si Madi nu prea sunt concurenti... :)
Al vostru : Pascalau Andrei ( Italianu Jr. :P )

Postat de Byanka în data de 13 Februarie 2010 ora 23:48

?
Cred k nimeni nu are dreptul sa isi dea cu parerea referitor la o relatie...si in plus se pare ca fetele de 16 ani stiu mai multe k cele de 19....interesant..."Nu sunt nimeni să judec, dar se pare că brutalitatea constituie fundaţia acestei relaţii şi de asemenea, sunt genul de cuplu care se comportă ca şi cum nu ar fi nimeni în jur"...fiecare persoana iubeste si se manifesta in felul ei,care-i problema?Macar unii au pe cineva alaturi de ei nu k altele care sunt in stare doar sa dea "sfaturi"...mai mult sau mai putin din invidie...Oricum fiecare relatie este frumoasa in felul ei!!!

Postat de sanda în data de 14 Februarie 2010 ora 11:55

pt byanka
da, ai dreptate. ma-ntreb, ce-or fi facand cei doi pe holurile liceului de "sunt genul de cuplu care se comportă ca şi cum nu ar fi nimeni în jur". k doar nu fac dragoste pe coridor, Doamne iarta-ma! iar la faza cu brutalitatea, la urma urmelor e strict problema celor doi, nu cred ca ar trebui sa intram noi in detalii.
Deci, bya, frumos spus:) A, bafta la oral;)

Postat de ale tode în data de 14 Februarie 2010 ora 16:00

:)
chiar dragutz articolul...ar fi ceva frumos sa scrieti ceva si de cuplurile de prin sala profesorala;)

Postat de Byanka în data de 14 Februarie 2010 ora 18:42

pt sanda
ms:*:P

Postat de kanka în data de 14 Februarie 2010 ora 19:12

love is in the air:));)
soooper tare articolu;l! Dupa cum stim toti love is in the air p coridoarele scolii sau pri curte in fiekre pauza:P acesta ii un lucru bun. Dar n sunt d acord cu referinta la relatia dintre pantza si adina!! Pt k n conteaza prin kte au trecut si kte au suferit pana acuma! Cel mai important lucru ii k se iubesc si se simt bn impreuna. Toate prin kte au trecut releva acest lucru! Toate cuplurile sunt frumoase in felul lor!!!! Asa k iubitiva mult in continuare!!!!!!

Postat de Madii în data de 15 Februarie 2010 ora 09:37

banal
In primul rand, cine a realizat acest articol?

Multa lipsa de fair-play! Nu mi se pare DELOC normal ca sa configurez intr-un articol despre care nici nu stiam.
Lucrurile astea nu se fac fara aprobare din partea celui care apare in articol. Data viitoare citeste mai mult despre "jurnalismul" asta pe care il faceti voi aici!!



Postat de pantzyx în data de 15 Februarie 2010 ora 11:22

pt. persoana care a facut articolul
cum poti sa afirmi un lucru pe care nu il sti, avand in vedere faptul ca nici macar nu cunosti relatia noastra, poate nici ceea ce imlica o relatie. vreau niste dovezi care sa intereasca faptul ca brutalitatea este fundamentul relatiei noastre. cand ne-ai vazut pe noi sa ne batem sau ai vazut-o vreodata pe ea sau pe mine vreo urma de violenta? daca stam mereu impreuna si la scoala si in afara scolii insemna ca confundam holurile scolii cu camere de hotel? iti dau un sfat prietenesc. te-ai bagat unde nu iti fierbe oala si asta costa si nu o sa iasa bine.

Postat de Vocea în data de 15 Februarie 2010 ora 11:40

vai vai
daca gelozia ar durea numai urlete sar auzi pe holurile liceului. Articolul a fost redactat foarte bine si e foarte interesant dar nu inteleg care e problema, de ce va doare asa de tare? pentru ca nu ati fost 'nominalizati' si voi, sau ce? din moment ce stati doar in clasa sau va intalniti numai in afara liceului iar in liceu parca nici nu va cunoasteti de ce va asteptati sa va stie toata lumea? bravo celor ce au fost nominalizati dar macar cautati cate o poza cu fiecare dintr-e ei
PS. barfiti mai incet,se aude prea tare

Postat de coordonator în data de 15 Februarie 2010 ora 13:58

precizari
Mie mi se pare un articol foarte bun. Pentru Madii, nu cred ca stii ce inseamna jurnalismul. Daca s-ar discuta despre cuplurile care nu s-ar afisa in spatiul public al scolii - unde s-ar cadea sa fie nitica decenta - , ci in spatiu privat, atunci nu ar exista niciun drept sa se scrie despre ele. Oricine poate sa scrie ca i se pare un cuplu frumos dupa cum apare in spatiul public, fara sa i se ceara voie. Daca ar fi dupa voie, atunci nu ar mai exista jurnalism. Uitati-va la emisiunea lui robert turcescu vedete fara secrete si intelegeti mai bine. Ca aceste cupluri din liceu nu se considera vedete, asta e altceva, insa jurnalismul ii face vedete, pana la urma. Deci atentie cum va comportati pe culoarele liceului, daca mi se pare ceva deplasat, voi scrie eu insumi despre un aspect sau un altul. In rest nu ma intereseaza absolut deloc ce faceti voi in timpul liber. V-o spun cu respect si intelegere pentru varsta tineretii, pentru ca, nu-i asa?, LOVE IS IN THE AIR!
O precizare. Orice speculatie cu referire la identitatea autorului articolului este neprobata. Se poate afirma orice. Si eu am mai multe banuieli, insa nu pot sa afirm cu tarie cine este. In urma invitatiei mele adresate claselor de jurnalism de a poza cuplurile care exagereaza pe culoarele liceului (atentie avem cateva poze in acest sens!!!) si de a se scrie despre ele, am avut placuta surpriza sa primesc pe pauzamare@gmail.com acest articol de pe o adresa necunoascuta mie. Singura chestie care mi se pare exagerata a fost cea cu violenta si eu imi cer scuze ca nu am fost mai atent - fiindca eu cunosc absolut intamplator si foarte putin cuplurile din liceu. Insa articolul, repet, este foarte bun. Deci, felicitari celui care a scris acest material.

Postat de Politzeru în data de 15 Februarie 2010 ora 14:15

Pentru toti cei care sunt de acord cu articolulX(
nu apar aici dar am auzit mullte nemultumiri care vin de la adresa celor scrisi aici:).
un articol ma gandesc ca nu trebuie publicat fara acordul acestor persoane:|..
De ce i frica autorului sa se semneze?:)).
SI apropo de cate ori o vazut-o pe Adina cineva vanata,sau nush cum,sau pe Patz?Si ce are ca au trecut prin multe ,asta demonstreaza ca tin unul la celalalt si au trecut peste toate:):>
Iar despre Bianca,ce are ca ii 3 ani diferenta?:))..plus un motiv inca bun NU SUNT IMPREUNA:))
Dupa parerea mea ar cam trebui sa se modifice articolul,sau daca nuu,sa se semneze autorul,cu toate ca multi cam banuiesc cine ii:>:)..
Ii un articol citit dar nu pe placul tuturor:|..
Si un ultim lucru:daca se iubesc,de ce sa nu se arate in public? ca nu inteleg....sa arate dragostea lor tuturor:)..
De ce trebuie sa se bage cineva in relatiile din Liceu:)..
V'am salutat:):>Si astept sa se spuna autorul acestui articol:>:)..si dovezi clare care sa se ajunga la spusele despre persoane care se iubesc:>D

Postat de Byanka în data de 15 Februarie 2010 ora 14:30

pt coordonator
Poate ca aveti dreptate intr-o anumita masura,dar totusi nu mi se pare corect ca pe site sa se posteze articole de genul acesta,mai ales ca persoana care a facut acest articol nu s-a semnat.Nici o persoana nu are dreptul sa isi dea cu parerea fata de o relatie si mai ales in felul in care a facut-o...Si in plus daca o persoana v-ar trimite un articolul ca si acesta dar facandu-se referire la profesori,l-ati posta?Sunt mai mult ca convinsa k NU!!!Si din cate imi amintesc pe site nu scrie nicaieri k site-ul isi rezerva dreptul de a posta anumite poze...deci parerea mea ca nu aveti dreptul sa postati anumite poze fara acordul celui implicat...Tot odata nu cred ca exista cupluri banale,ciuda sau nu stiu cum,fiecare cuplu este frumos in felul sau....Si in plus de ce unele comentarii nu se posteaza,deoarece nu contin vulgaritati...daca unele persoane au anumite functii si au dreptul la replica ar trebui ca toata lumea sa aiba...deci....un semn mare de intrebare....si nu cred ca aveti dovezi cum ca x ar fi lovit pe y sau stiu eu....

Postat de anonim în data de 15 Februarie 2010 ora 14:38

pt. coordonator
D-le profesor , cred k cine se scuza se acuza . sorry;)) insa dv. sunteti literat va puteti uita pe site la cateva expresii si gata treaba :)) si sa va informati aveti de la cine;))#
Ne credeti naivi????

Postat de Politzeru™ în data de 15 Februarie 2010 ora 14:55

...
deci sincer asta ii o copilarie,ca si cum ai spune iute la profi despre ceva:)..la fel cum ii si cu articolu cu uniforme:D..
Sunt din XII-E dar nu sunt de acord cu asa ceva:)
plus ca dupa asta sigur urmeaza un articol despre "bataile de pe holuri":))=))..
acolo vor aparea muulti:)):))>..ca daca dai o palma sau te impingi pentruu unii vad ca ii violenta:))
Autorul acestui articol:nu te faci avocat/a dupa caz,si sa faci cumva s-au specialista in probleme de familie:))..ca daca tot te-ai bagat intre Patz&Petzek),acuma sa termini treaba sa vezi cum se poate ajunge la o intelegere:))=)) sa nu se ajunga la divort:)))=)))
EXTRAORDINAR CAT DE COPIL/A trebuie sa fii sa scrii asa ceva:))=))
Al vostru Balas va saluta si spor celui cu articole de astea:))..dar nush pana unde va merge :))=))

Postat de X în data de 15 Februarie 2010 ora 15:38

ptr toti
Ce atata zarva pentru un amarat de articol? Oricum sau spus lucruri dragute acolo ca sunteti impreuna si frumosi... De unde atata deranj? Ca afla si profii care stiau deja despre voi, ca doar va vad pe culaorele liceului? Chiar nu va inteleg...

Postat de Byanka în data de 15 Februarie 2010 ora 16:15

pt X
Ce ti se pare frumos in faptul k spune cineva k relatia unei persoane este constituita pe brutalitare,batai sau altceva...?Nu cred k dak u ai tine la o persoana ai fi de acord ca alta persona care nici macar nu te cunoaste sa faca aceste afirmatii...

Postat de Politzeru™ în data de 15 Februarie 2010 ora 16:46

Pentru X
de ce nu te semnezi cu numele tau X?daca tot esti de acord cu acest articol:>
Nimeni nu cred ca are dreptu sa se bage intr'o relatie,mai ales daca nici nu ii prea cunoaste:)
Dupa parerea mea daca ei se iubesc ceea ce ii cel mai important:),de acolo incolo fac ce vreua,ce manifesta cum si unde vreau?:>
VAD CA INCA NU II PE AICI AUTORUL ARTICOLULUI:))

Postat de Bya. în data de 15 Februarie 2010 ora 17:27

:)
Sincer... acum ca lucrurile au ajuns unde au ajuns... si eu sunt curioasa cine e autorul articolului... :-?

Postat de sanda în data de 15 Februarie 2010 ora 17:57

Pt vocea
hey, bochis, ti s-a cam urcat "faima" la cap, nu crezi;)

Postat de Anonim în data de 15 Februarie 2010 ora 18:43

.
Imi place sa vad cum va agitati voi astia din O.Goga.Ati fi in stare sa va ucideti pentru orice fleac.Striga invidia din voi.Oricum pe langa ca mi-am demonstrat mie cat de invidiosi sunteti am reusit s-o detronez si pe "Miss Popularitate".stai!de fapt voi ati facut asta ma scuzati

Postat de alexAndra meRca în data de 15 Februarie 2010 ora 19:46

...
sincer nu intEleg ceva:CE II INTERESEAZA PE ALTI RELATIA ALTORA.persoana care a scris acest articol despre adina si tudor ar trebui sa isi ceara scuze pentru ca nu are nici un drept sa se bage intre ei.si care ar fi problema daca s-ar fi certat?care ar fi problema daca ar fi lovit-o????(ceea ce nu cred pentru ca il cunosc pe tudor de mica si chiar nu il cred in stare de asa ceva)persoana care a scris articolul ori este geloasa,ori ii pare rau!!!ORICUM FRUMOS CUPLU ESTE ADINA K TUDOR!!!!iubiti-va si nu va stresati pentru rautatile altora ca nu ajungeti nicaieri!!!!

Postat de alexAndra meRca în data de 15 Februarie 2010 ora 19:49

pt anonim
nu inteleg de ce te semnezi anonim!!!(defapt toti....anonimi astia)daca ai detronat-o pe "miss popularitate"inseamna ca esi una dintre persoanele care au "iesit miss popularitate"de ce naiba te semnezi anonimA????

Postat de TiShE în data de 15 Februarie 2010 ora 20:41

tareee;)
sunt multe cupluri in liceu asta;)
uitatzi-va mai des pe holuri;)
oricum ii tare articolu;)
PS...ms ca nu sunt in articol;)

Postat de Deea în data de 15 Februarie 2010 ora 21:00

...
Doamneeeeeeeeeee...Nu inteleg o chestie...Care`i problema cu varsta aici?Daca ei se iubesc,nu vad nicio problema;).Se vede ca nu stiti cum sta treaba cu iubirea...Interesant,ca nu s`a semnat acea persoana care a facut articolul;)...Si cred ca Madii are dreptate,pentru ca nimeni nu are voie sa publice ceva despre o persoana,fara acodrul acesteia;)).Si nu mi se pare deloc corect ceea ce se intampla aici,pentru ca deja exagerati...Va bagati in viata personala...Hello,treziti`va fratilorrrrrrr...

Postat de lelea floare din liceu în data de 15 Februarie 2010 ora 21:28

tulai
ioi tulai! da ce-i pa siteul asta? o vinit flacara violeta di la tilivizor? si v-o apucat criza de echinoctiu?
da merita toti banii.. Voi n-aveti ce vorovi decat baliverne ca cine o fost cuplu cel mai tare din liceu? Io stiu una ca cine-o fost, o trait bine... Sa traiti si sa va iubiti ca tati sunteti frumosi, bata-va cucu!
maine ii piata. ma duc in tata piata, la tat omul sa sa uite pe site cum se sfadesc... tulai!!!
Ioi da ma doare fierea aia re... Ma duc sa ieu bomboane de la doctoru'...

Postat de Lavinia în data de 15 Februarie 2010 ora 23:14

pentru cel care a publicat in special....
"Domnule/Domnisoara ".Cel care a realizat acest articol .....te rog frumos sa iti reactualizezi informatile privitoare la cuplurile date .
De exemplu:
Toader Lavinia&Matea Cristian -acest cuplu ce l-am format amandoi in aceea perioada ,spun asta deoarece nu mai exista ...Pentru ca in aceea perioada cand a fost publicat articolul noi nu mai eram impreuna din data de 09.02.2010
Dar totusi cel care a scris de cuplu Toader si Matea nu inteleg ce il /O priveste de locul in care stateam ....Si totodata sa mai adaug aici ceva.....mai erau si alti care stateau acolo "La scara profesorilor "
Eu cred ca in articolul publicat despre noi este cel putin exagerat ...Sincer motivul se poate interpreta in mai multe variante....Se intelege:)):))....
Si inca ceva se puteau folosi si niste expresii mult mai frumoase.....pentru ca ori cum ce rezolvati cu astea?....;;)

Postat de Bochis în data de 16 Februarie 2010 ora 07:29

penibil

Hei sanda de ce crezi ca mi sa urcat faima la cap? Ca am aparut pe sait alaturi de alte cupluri? Sau ca sunt unul dintre putinele persoane care nu a comentat nimic referitor la articol? Nu mi se pare ca sunt "faimos" doar pentru ca am fost postrat alaturi de prietena mea pe saitul unui liceu care apartine de un oras minuscul ca al nostru chiar nu cred si oricum nu ma intereseaza.
Cand am ceva de spus imi postez numele adevarat pentru ca nu ma intereseaza cea ce spun alti despre mine si nu cred ca ai dreptul ca sa spui ca ma cred "faimos" pentru ca nu am de ce sa ma cred asa si nici nu cred ca mam umflat in pene ca alti. Oricum sunt sigur ca autorul articolului a vrut sa demonstreze ceva cu articolul acesta si a reusit si pe langa asta ii dau drepate lui "vocea" unii chair ca urla de gelozie si sincer sa fiu e chiar placut sa ii aud. al vostru Bochis ;)

Postat de Deea în data de 16 Februarie 2010 ora 10:45

Hmmm...
Auziti una buna...Cine a scris acest articol nu are simtul raspunderii.Orice persoana cu simt de raspundere isi asuma riscul pentru ceea ce face/scrie...;)Slab domle,slab!

Postat de never mind în data de 16 Februarie 2010 ora 11:39

pt anonim
esti ffff istet/isteata!!!!:))):)))=)))))=))))) asa cva mai rar ....:))):)))) cum s fii atat d ......in 2010:));) inkt s te dai d gol...:))):)))):))))) cel mai tare comentariu p kre l-ai putut publik:))):)) aqma dak mai poti scoate-te:)))):)))) desi slabe sanse s mai poti s schimbi ceea c ai scris mai sus :)):))))=)))=))))))) oricum good luck!!!!!;):)))):))))))=)))))))))))

Postat de ......... în data de 16 Februarie 2010 ora 12:39

mda...
sunt mult mai multe cupluri in liceu,d ex Matis Anca & Giurgiu Horica,care la fel au trecut prin f multe,despartiri, impacari etc si + de asta e un cuplu mai vechi de ei de ce ati uitat????? sh mai st si alte cupluri.............

Postat de sanda în data de 16 Februarie 2010 ora 16:58

pt bochis, vocea..cine-o fi
hopa, stai asa, pentru ca Vocea si Bochis, sunt una si aceeasi persoana. De aia am intrebat daca ti s-a urcat faima la cap. Nu mi-o lua in nume de rau, mi s-a parut doar a fi un comentariu mai deplasat.

Postat de Prodan în data de 16 Februarie 2010 ora 17:30

pt sanda
pe baza carui fapt zici ca bochis e vocea? acelasi mail?(oricine poate pune orice mail acolo deci nu e o dovada) acelasi IP? nici asta nu e o dovada deoarece IP ul poate fi acelasi la mai multe calculatoare (la toate legate intr-o retea, de fapt depinde de tipul de retea) si ip-ul se poate schimba...deci ce dovezi ai? pana nu imi explici procesul complicat prin care ti-ai dat seama eu is Vocea

Postat de anonim în data de 16 Februarie 2010 ora 18:19

say more
mda, ai dreptate. mai stii altele?..... Cum de am uitat de ele?

Postat de sanda în data de 16 Februarie 2010 ora 19:31

pt prodan
domnu`, nu-nteleg de ce ai tu nevoie de explicatii?:) da, dupa adresa de mail si dupa modul de exprimare;) multumit?

Postat de alexutza în data de 16 Februarie 2010 ora 19:55

???
Si totusi cine este ACEASTA / acest ANONIMA/anonim care a avut acest tupeu sa scrie asa ceva?oricum pana la urma se va afla si atunci...sa te feresti de cei carora trebuie sa le dai explicatii!!!

Postat de tony în data de 16 Februarie 2010 ora 20:13

pt coordonator
vezi ca iar ai uitat de Vladutz Botis

Postat de Bochis în data de 16 Februarie 2010 ora 21:39

pt sanda
unii ar face chiar orice ca sa ii scoata pe altii la inaintare. care e problema ta? tiam gresit cu ceva?

Postat de Mada Marc în data de 16 Februarie 2010 ora 21:49

...
Ideea cu articolul e foarte buna!!!! Pacat ca e facut foarte prost! N-as fi spus asa de nici un cuplu din liceu!....Poate l-as fi facut cu ajutorul unor intrebari adresate lor ....si p-urma l-as fi postat...tocmai de aceea mi se pare absolut normal si corect ca cei ce figureaza in acest articol sa nu le convina anumite chestii....

Postat de sanda în data de 16 Februarie 2010 ora 22:21

pt bochis
hey, n-am nimic cu tine. uite, iti mai explic o data. asta e comentariul tau postat mai sus(nu e nevoie sa mai notez adresa de mail, pt ca ti-o stii;))
Postat de Vocea în data de 15 Februarie 2010 ora 11:40

vai vai
daca gelozia ar durea numai urlete sar auzi pe holurile liceului. Articolul a fost redactat foarte bine si e foarte interesant dar nu inteleg care e problema, de ce va doare asa de tare? pentru ca nu ati fost 'nominalizati' si voi, sau ce? din moment ce stati doar in clasa sau va intalniti numai in afara liceului iar in liceu parca nici nu va cunoasteti de ce va asteptati sa va stie toata lumea? bravo celor ce au fost nominalizati dar macar cautati cate o poza cu fiecare dintr-e ei
PS. barfiti mai incet,se aude prea tare

nici macar nu s-a zis in comentariile dinaintea acestuia ca doare pe cineva ceva, sau ca derajeaza pe cineva ca nu a fost nominalizat. s-a discutat mai mult pe seama a ceea ce s-a scris despre tudor si adina. n-a zis nimeni ca se astepta sa apara aici, citeste mai bine comentariile. comentariul tau mi s-a parut cam nelalocul lui, fara nicio fondatie, si cam fara inteles. de aia am comentat apoi cand am intrebat daca ti s-a urcat faima la cap. si crede-ma ca nu ma convingi tu pe mine acum, ca altcineva s-a folosit de mail-ul tau pt a lasa comentarii sub semnatura "Vocea". scuza-ma daca te-am jignit cu ceva, n-a fost cu intentie.
deci asta a fost ultima mea explicatie, ultimul cometariu postat la acest articol. si cu asta am incheiat subiectul.

Postat de Madii în data de 16 Februarie 2010 ora 22:33

pt coordonator, dar nu numai
Eu una nu cred ca nu stiu ce inseamna "jurnalismul" si in ce consta, acest "articol" e facut (o spun si o sa o repet pana cand cineva ma va auzi!!) fara aprobarea celor care apar in articole, ce sa mai spun de poze?! pozele sunt "furate", fiindca nu sunt poze facute de superbii "reporteri", magnificii "paparazzi" ai liceului nostru, care se cred asa grozavi, astfel incat posteaza "barfe" numai ca sa se afle in treaba. Pozele sunt proprietatea mea, asa ca nu aveti niciun drept fara acordul meu asupra lor!

Jurnalism?? fie, dar genul asta de jurnalism o sa il faci cand lucrezi la un ziar adevarat si cand chiar stii ce faci, cand lucrezi la un ziar, iar din cate stiu acest site nu e niciun ziar de scandal, nicio televiziune despre vedete si nimic de genul asta.

asa ca nu va cautati motive pentru aceste afirmatii, fiindca nu aveti!
articolul, daca il puteti numi asa, a fost facut fara cap.
se pare ca multi cred asta, nu stiu daca chiar mai e asa "un articol dragut" cum spuneati...

sper ca veti citi si aproba(ca doar nu avem dreptul la replica degeaba)

Postat de Bochis în data de 16 Februarie 2010 ora 23:04

pt sanda
1. nu eu sunt vocea
2. nu te mai baza numai pe o adresa de email si un ip cand acuzi pe cineva
3. un ip poate fi modificat dupa bunul plac cu ajutorul unor program
4. cerceteaza mai mult inainte sa tragi niste concluzii
5. nu cred ca ma cunosti u asa de bine incat sa stii cum ma exprim eu cand vorbesc cu cineva sau cand scriu ceva incat sa sari repede in sus zicand ca eu am scris sau eu am zis ceva............sau u stai cu mine in aceeasi banca si si ma cunosti de o viata?pentru ca sincer nu prea imi amintesc

Postat de Prodan în data de 17 Februarie 2010 ora 00:04

tu fata de ce nu pricepi?
deci sanda, nu nici tu nu citesti comentariile:P bochis nu o zis ca altcineva o folosit adresa lui de mail, EU AM RECUNOSCUT CA IS VOCEA...God da grea esti de cap (nu stiu cum sa ma exprim mai frumos si sa fie si o replica acida in acelasi timp) deci tu nu ai nici o dovada cum ca ar fi fost bochis, nu are aceeasi exprimare ca si in alte comentarii, adresa de mail eu i-am folosit-o, multumita? Baga la cap, pana nu ai dovezi nu acuza, ne-am inteles?:P:P:P

Postat de mataaaa:d în data de 17 Februarie 2010 ora 11:32

oral
api ca bine maah...ce atatea cupluri...esti proast...sau proastaa....deci...Matis Anca &G.D.H...nu mai is impreunaa....daa!!!???...is o multime de cupluri in liceu...de ex..Stoica Bogdan si Petrisor Cristian:)))....de ei de ce nu scrieti??sunteti nashpaaa rau:-&....in fineee...ma bucur ca nam aparutt.....shi mdaaa...Make love not war:))

Postat de vladb în data de 17 Februarie 2010 ora 13:19

mdah
io zic k trebe scos articolu asta de ala care l-a facut inainte sa se ajunga la mai rau....pt k toti is revoltati...shi km puneti poze fara acordul persoanelor de kauza...shi app.bianka tamas dc lai intrebat pe ionutz pascalau dk eu mai is ku bianka????dc nu mai intrebat pe mine inainte sa publici artikolu???eshti tare da vb knd ne int;)

Postat de coordonator în data de 17 Februarie 2010 ora 13:54

reply
D-ra Madii, s-ar putea sa minimalizezi munca a patru clase de jurnalism care fac sau incearca sa faca jurnalism. Ei incearca sa faca jurnalism ca cei profesionisti, iar niste specialisti de la facultatea de jurnalism au vazut acest site si au apreciat munca lor la superlativ. In ciuda unor imperfectiuni, colegii tai, actuali sau absolventi de liceu, fac jurnalism de 10 ani cu premii recunoscute la nivel judetean. Insa la jurnalism e ca la fotbal, toata lumea se pricepe. Jucatorii joaca, spectatorii stau la taclale.... Cu pozele ai dreptate, insa cu aprobarea chiar ne faci sa zambim. Oricum e prea mare incrancenarea si nu strica un pic de detasare. Sunt unele mize marunte. O sa vedeti de ce. .. In curand!

Postat de Madii în data de 17 Februarie 2010 ora 18:31

fie
Nu vreau sa minimalizez munca a patru clase, nu m-am referit la intreaga munca depusa de-a lungul anilor!
m-am referit la acest articol in special, si nu vreau sa fac afirmatii la nivelul intregului liceu si a intregii colectivitati de la nivelul liceului, si cine a absolvit, si cine e la facultatea de jurnalism. fiindca nu asta ma intereseaza si nu despre asta se discuta, se incearca doar sa se gaseasca pretexte pentru a devia de la subiect.

daca orele de la jurnalism se fac cu elevii liceului nostru, de ce autorul nu are curajul/indrazneala/TUPEUL sa se semneze??!
sincer, sunteti niste lasi si nu e frumos sa dati cu noroi in colegii vostri de liceu!
nu e vorba de mine, fiindca nu m-au deranjat afirmatiile pe care le-ati facut la adresa mea. e vorba de lipsa de fair-play si lipsa de documentare!despre celelalte s-au mai zis, insa nimeni nu vorbeste de ele... ce sa mai o lungesc, la urma urmelor SI TACEREA INSEAMNA UN DA!

Postat de Byanka în data de 17 Februarie 2010 ora 22:51

mdeah
In concluzie...fiecare face ce vrea,cum vrea si cand vrea...pana la urma asta inseamna DEMOCRATIE!!!Si fiecare isi alege prietenul/a in functie de nevoi si nu cred k este cineva in masura sa judece o relatie!!!Oricum take care si ......fiti iubiti!!:D

Postat de Vocea în data de 18 Februarie 2010 ora 07:25

catre toti cititori
Exista vreo legatura intre jurnalism si fair-play?

Postat de whatever... în data de 18 Februarie 2010 ora 15:53

inca cv....
app.....BIANCA TAMAS& IONUTZ FILIP 11A, UNGURU' ... dc lipsesc? :-w

Postat de Coordonator în data de 18 Februarie 2010 ora 16:51

Eu am scris articolul impreuna cu ajutorul vostru

Da, vlad, eu i-am cerut sa verifice.
Cei care au participat la scrierea articolului au fost foarte curajosi si ii felicit. Au luat atitudine fata de un aspect negativ de pe culoarele liceului nostru. Articolul l-am scris cu voi, la propunerea mea. Pentru ca suntem intr-o retea online pauza mare, pe mess s-au discutat cu cativa elevi (inclusiv persoana incriminata din comentarii), sub coordonarea mea, mai multe aspecte despre cuplurile din scoala, iar mai multe elemente din conversatie au fost selectate, adaptate si puse cap la cap intr-un articol (in articolul initial erau cuprinse mai multe cupluri). Sa-l fi semnat eu, eram greu credibil ca de unde am informatiile.
Articolul are si imperfectiuni (tinand cont ca eu nu pot verifica realitatea de pe teren). Insa s-a scris despre un aspect care nu a mai fost abordat pana acum. Sa zicem tabu, desi nu ar trebui sa fie. Sa o semnam pe o singura persoana e imposibil si nu inteleg de ce nu-si iau acest "risc" (de la unul s-a luat o fraza/informatie, de la altul doua etc., s-a facut o introducere si gata). Cel mai cinstit lucru era, cum am incercat fara succes anii trecuti, sa accepte cuplurile sa se prezinte singure, insa nu o fac din motive foarte curioase… Pudibonderia asta e de neinteles, cand va afisati in liceu oricum si sunteti deja publici. Deci ramane sa scrie altii despre ele …
Subiectul acesta este de interes jurnalistic, in primul, pentru voi. Pe profesori, sincer, nu-i intereseaza. Alte subiecte despre activitati scolare au audienta scazuta. Deci e o munca de echipa si sinteza e aceast articol, cu mici imperfectiuni legate de documentare (foarte greu de facut in aceste conditii...). Insa din cauza detaliilor (copacilor) nu se vede esenta – s-a scris despre frumusetea unor cupluri admirate oricum sau despre comportamentul exagerat de pe culoare. Stilul este foarte personal si suculent, de la fiecare selectand expresia frusta si directa, pentru ca sunt foarte atent la cuvinte cu “sclipici”. Ca scriitor de literatura ma pricep la asa ceva (sa imit stilul de exprimare a unui elev nonconformist – apropos expresia “cat de odioasa e ziua de Valentine’s Day” am preluat dintr-un comment, se stie de la cine). Majoritatea elevilor (nu cuplurile, e de inteles!) mi-au spus ca e un articol foarte bun si cu rating.
Apropo, anonimul si lelea floare de pe commenturi sunt eu. Comentariile m-au amuzat teribil si am participat uneori la acest joc de-a soarecele si pisica.
Trecem la alt proiect pentru ca timpul ne preseaza. Prin urmare, in legatura cu subiectul "autorul articolului" nu mai am timp efectiv sa mai raspund la commenturi, si nici nu se vor mai accepta, fara sa va dau raspunsul. Orice altceva, cu placere. Pentru alte explicatii pe aceasta tema va stau la dispozitie la orele de jurnalism si, in general, la scoala.
Cu siguranta, nu se vor ma strecura asemenea erori (scuze alexandru rotariu si prietena, nu e nimic adevarat cu violenta!). Informatiile vor fi mai bine verificate, promit! Iar cu pozele, iar aveti dreptate. Sa zicem ca ati obtinut o victorie, sunt onest. Vorba aceea: cine nu incearca, nu greseste, iar restul de pe margine bat din gura pe degeaba...

PS D-ra Maddi, felicitari pentru articolul despre trupa de teatru Assentiment. E fair-play (daca tot vorbim de fair-play!) sa recunosc ca e scris bine… Chiar superb! Cred ca ai inteles dedesubtul acestor propozitii! Felicitari!


Postat de Politzeru în data de 18 Februarie 2010 ora 20:52

Articol:).
bine domn profesor acuma luati vina asupra dumneavoastra:))=))
buna asta,chiar credeti ca cineva va crede?
NU are rost sa va innvinovati-ti ca nush cati vor crede pentru ca eu cred ca sunteti un om destul de matur ca sa aveti raspundere de la inceput:):>,
Ma bucur ca vreti sa luati toata vina asupra Dumneavoastra numai ca nu cred ca vor crede ;)
Numai bine,al vostru Balas:):>

Postat de blackforce în data de 19 Februarie 2010 ora 08:33

Pauza Mare
felicitari Matea Cristian.....acum esti celebru:))

Postat de coordonator în data de 19 Februarie 2010 ora 09:33

pentru Politzeru
Stii ca nu pot sa va fortez sa credeti... Fiecare crede ce vrea... Nu m-am putut semna singur deoarece nu e adevarat, desi eu am cea mai mare contributie la articol.... Insa voi sunteti cei ce mi-ati scris articolul prin informatiile oferite... E o dilema foarte funny... Povestea cu articolul asta e o poveste bestiala... Balas, merci pentru sinceritate. Mai povestim la ore...

Postat de Madii în data de 19 Februarie 2010 ora 09:49

pt coordonator
De ce o tot lungiti atat?
Stergeti articolul si ati terminat galceava.
Cat despre articolul despre trupa de teatru, sincer, nu imi amintesc sa fi postat vreo unul pe pauza mare sau sa fi trimis ceva pe adresa site-ului.

Cand am sa fac asta am sa ma semnez (nu ca altii, care stiu sa se ascunda in spatele profesorilor).

Postat de Madii în data de 19 Februarie 2010 ora 09:52

pt coordonator inca ceva
La ce v-ati referit prin lipsa de fair-play din partea mea? la un articol care nu exista?
si din cate imi aduc aminte nu am postat niciodata un articol pe site-ul scolii.

Postat de coordonator în data de 19 Februarie 2010 ora 19:09

pt Madii
Asteptam colaborarea ta la realizarea site-ului "Pauza Mare"!

Postat de me în data de 20 Februarie 2010 ora 17:53

povesti de popa bat:)):)):))
in unele cazuri fetele de 13 ani stiu mai multe ca unele de 19 ani asa ca nu ar trebui sa judecam pe cineva dupa varsta.Iar atunci cand vorbesti de un cuplu nu trebuie sa scoti in evidenta partile rele doar pentru "rating".Trebuie sa ne gandim la faptul ca publicam aceste articole pentru o institutie publica si ar trebui sa prezentam doar partile bune ale acesteia(ar trebui).....Mie mi se pare o aberatie sa faci articol despre cupluri.sunt mult mai multe lucruri importante in liceul asta despre care nu se vorbeste.poate ca nu imi place articolul si pentru faptul ca imi sunt cam "antipatice" unele persoane care l-au facut:).
PS:acuma sa povestim:)):)):)):))acum 2 ani si anul trecut dc nu s-au povestit aceste lucruri cand era intradevar ce sa se povesteasca si de aceia care au facut articolu`````:)):)):)):))...lipsa de ocupatie

Postat de me în data de 20 Februarie 2010 ora 18:06

ptr "detronatoarea":)):)):)):))
si apropo domnisoara care a detraonat-o pe Miss popularitate....ti ciuda k nu ai fost u din prima?!?!?!?!tulai tulai tulai.vai de capusorul asta al vostru plin de....nimic.....:)):)):))daca sunteti voi prosti/proaste nu incercati sa ii mai prostiti si pe cei din jurul vostru care poate isi vad linistiti de viata lor.....mai bine invatati in timpul ala in care va dati cu parerea (in sens negativ) despre altii....Adiossssssss

Postat de Prodan în data de 22 Februarie 2010 ora 02:47

pt whatever...
din cate stiu eu bianca nu mai ii cu unguru de ceva luni...deci probabil de asta lipsesc...poate ma insel eu...s-or fi impacat intre timp...nush...dar nu cred:P

Postat de Lord Sammo în data de 22 Februarie 2010 ora 12:41

=))
Cat tam tam pentru nimic:)):)).......

Postat de Horica în data de 24 Februarie 2010 ora 20:14

prea multa cearta pentru nimic
nu e frumos ca acela care a scris articolul nu s-a semnat si el :| se teme de ceva? are ceva de ascuns? sau pur si simplu nu are simtul raspunderii? articolul e bun, dar totusi va certati prea mult pentru nimic, multumiri k nu apar si eu pe acolo :)

Postat de în data de 25 Februarie 2010 ora 22:53


naspa

Postat de Andreea în data de 22 Martie 2010 ora 09:42

:)
iubitzi-va mult dragilor:*


Adaugă un comentariu

Comentariul tău nu va apărea doar după ce va fi acceptat de catre un administrator.


Nume

Email

Subiect

Comentariu

Hardwell-Spaceman



Ce-ti doresti de la anul 2012?

11.93%

6.42%

22.02%

16.51%

43.12%


109 Voturi totale






 Coord. Prof. Dinu Balan
 Web Editor Tise Emanuel
interhit
Realizat de Interhit